newyolkkitchen@gmail.com

subscribe by email



Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Poprzez korzystanie z niej, wyrażasz na to zgodę.
This site uses cookies. By continuing to browse the site, you are agreeing to our use of them.

/ in total

Durszlak.pl Lista Blogów Kulinarnych Mikser Kulinarny - przepisy kulinarne i wyszukiwarka przepisów myTaste.pl rondel Create your own banner at mybannermaker.com!

SOTI Natural

Sunday, August 16, 2015

Za oknem upały, upały, i jeszcze raz upały. Straciłam całą przyjemność z wychodzenia na dwór... właściwie  z wychodzenia gdziekolwiek. Jeżeli już gdzieś się wybieram, to rano truchcikiem do sklepu po chleb... i coś do picia. I w tym momencie zaczyna się problem. Półki z napojami zaczynają świecić pustkami. Przynajmniej dla mnie, bo ja nie piję syropu glukozowofruktozowego, o którego szkodliwości każdy zdaje się wiedzieć, a i tak mało kto się nim poważnie przejmuje. A powinien.

Dlatego bardzo ucieszyłam się, kiedy pod moje drzwi zawitała paczuszka z trzema butelkami o tajemniczej zawartości. Firma SOTI Natural przesłała mi swój flagowy produkt – zieloną herbatę w wygodnych, 530 mililitrowych buteleczkach.

 

Czym herbata SOTI różni się od innych „herbat” w butelkach? Zasadniczo... wszystkim wystarczy spojrzeć na skład i porównać go z zawartością jakiejkolwiek innej dostępnej na rynku herbaty. Nie zawiera cukru (rzecz jasna syropu glukozowo-fruktozowego również nie), żadnych barwników, aromatów, czy konserwantów. Jest to czysta zielona herbata, dobrze gasząca pragnienie w takie dni jak dzisiaj. Dodatkowo zawiera katechiny oraz naturalne antyoksydanty  co, według mnie, jest całkiem fajną sprawą.

Jeżeli nie chcecie truć się napojami znanymi z reklam telewizyjnych, zielona herbata firmy SOTI jest naprawdę ciekawą alternatywą.





Więcej informacji oraz sklep internetowy znajdują się na oficjalnej stronie SOTI Natural: sotinatural.com oraz na facebook.com/sotinatural. :-)

Wpis został napisany ze względu na współpracę z firmą SOTI Natural, co w żadnym stopniu nie wpływa na moje opinie zawarte w jego treści.

No comments:

Post a Comment